top of page

SAĞLIK İLETİŞİMİ VE SOSYAL MEDYA ÇALIŞTAYI RAPORLARI YAYIMLANDI

  • Yazarın fotoğrafı: Bilecik İl Temsilciliği
    Bilecik İl Temsilciliği
  • 17 Oca 2019
  • 1 dakikada okunur

Sağlık İletişimi ve Sosyal Medya Çalıştayı Raporları Yayımlandı

Birliğimiz tarafından 1-3 Kasım 2018 tarihlerinde düzenlenen 14. Türkiye Eczacılık Kongresi kapsamında gerçekleştirilen, akademisyenler, diş hekimleri, avukatlar, sağlık muhabirleri, eczacılar, eczacılık fakültesi öğrencileri ve sağlık çalışanlarının katılım sağladığı Sağlık İletişimi Çalıştayı ve Sosyal Medya Çalıştay’larının raporları yayımlanmıştır.

Meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
26 MAYIS SALI (ARİFE) NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

26 Mayıs Salı günü Ufuk Eczanesi nöbet hizmeti verecek olup ; İkbal Eczanesi (13:00-18:30) Tülay Eczanesi (13:00-18:30) Özkan Eczanesi (13:00-18:30) saatleri arasında yardımcı eczane olarak hizmet ver

 
 
 
2026 YILI SGK SÖZLEŞME DAĞITIMI

Değerli Meslektaşlarımız, SGK ile TEB arasında yapılan 2026 yılı SGK sözleşmeleri; 21 Nisan Salı günü, Bilecik İl Temsilciliğimizde saat 10:00 - 12:00 arası, Bozüyük Temsilciliğimizde saat 14:00 - 16:

 
 
 
RAMAZAN BAYRAMI NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

19 MART PERŞEMBE -- BELER ECZANESİ -- HAKAN ECZANESİ (13:00 - 18:00) -- TÜLAY ECZANESİ (13:00-18:00) 20 MART CUMA -- ÖZKAN ECZANESİ 21 MART CUMARTESİ -- ZEHRA ECZANESİ

 
 
 

Yorumlar


© 2018 Eskişehir Eczacı Odası Bilecik İl Temsilciliği

bottom of page