top of page

MART AYINDA SGK ÖDEMELERİNDEN VERGİ BORCU KESİNTİSİ YAPILAN MESLEKTAŞLARIMIZIN DİKKATİNE!

  • Yazarın fotoğrafı: Bilecik İl Temsilciliği
    Bilecik İl Temsilciliği
  • 12 Nis 2018
  • 1 dakikada okunur

Değerli Meslektaşlarımız,

Mart ayında SGK ödemelerinden vergi borcu kesintisi yapılan meslektaşlarımızın, muhasebecileri ile görüşerek mahsuplaşma yapılıp yapılmadığını öğrenmeleri gerekmektedir.

Mahsuplaşma yapılmamış ise ivedilikle mahsuplaşma işlemlerinin tamamlanıp, SGK İl Müdürlüğü Muhasebe Birimine 15 Nisan’dan önce bildirmeleri önemle rica olunur.

Yapılan vergi borcu kesintilerinin, vergi dairesi hesaplarında emanete alındığı, borçlardan düşülmediği bilgisi Odamıza ulaşmıştır. Meslektaşlarımızın mükerrer kesinti yaşamaması için mahsuplaşma işlemini yaptırmaları çok önemlidir.

                                                                                                  9.BÖLGE                                                                                    ESKİŞEHİR ECZACI ODASI                                                                                         YÖNETİM KURULU

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
26 MAYIS SALI (ARİFE) NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

26 Mayıs Salı günü Ufuk Eczanesi nöbet hizmeti verecek olup ; İkbal Eczanesi (13:00-18:30) Tülay Eczanesi (13:00-18:30) Özkan Eczanesi (13:00-18:30) saatleri arasında yardımcı eczane olarak hizmet ver

 
 
 
2026 YILI SGK SÖZLEŞME DAĞITIMI

Değerli Meslektaşlarımız, SGK ile TEB arasında yapılan 2026 yılı SGK sözleşmeleri; 21 Nisan Salı günü, Bilecik İl Temsilciliğimizde saat 10:00 - 12:00 arası, Bozüyük Temsilciliğimizde saat 14:00 - 16:

 
 
 
RAMAZAN BAYRAMI NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

19 MART PERŞEMBE -- BELER ECZANESİ -- HAKAN ECZANESİ (13:00 - 18:00) -- TÜLAY ECZANESİ (13:00-18:00) 20 MART CUMA -- ÖZKAN ECZANESİ 21 MART CUMARTESİ -- ZEHRA ECZANESİ

 
 
 

Yorumlar


© 2018 Eskişehir Eczacı Odası Bilecik İl Temsilciliği

bottom of page