top of page

KRONİK HASTALIĞI NEDENİYLE SAĞLIK RAPORU OLAN HASTALARIN TIBBİ MALZEME TEMİNİ HAKKINDA SGK DUYURUSU

  • Yazarın fotoğrafı: Bilecik İl Temsilciliği
    Bilecik İl Temsilciliği
  • 18 Nis 2022
  • 1 dakikada okunur

Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından, 15.04.2022 tarihinde “Kronik Hastalığı Nedeniyle Sağlık Raporu Olan Hastaların Tıbbi Malzeme Temini” hakkında yayımlanan duyuru aşağıdaki şekildedir;

Bilindiği üzere Koronavirüs (Covid-19) nedeniyle vatandaşlarımızın sağlık hizmetine erişiminde aksamaya neden olunmaması ve olası bulaş riskinin azaltılması amacıyla Kurumumuz tarafından sağlık raporlarının süresine ve bu raporlara istinaden reçetesiz temin edilecek tıbbi malzemelere ilişkin Kurumumuz internet sitesinde yayımlanan 20.03.2020 tarihli duyuru ile bilgilendirme yapılmış ve bu kapsamda duyuru eki listede yer alan tıbbi malzemelerin teminine ilişkin 01.03.2020 tarihi itibarı ile sonlanmış veya bu tarihten sonra sonlanacak olan kronik hastalık raporlarının süresi uzatılarak vatandaşlarımızın doğrudan Kurumumuz ile sözleşmeli merkezler/eczanelerden tıbbi malzeme temini sağlanmıştır.

Kurumumuz internet sitesinde yayımlanan 20.03.2020 tarihli duyuru ekinde yer alan tıbbi malzeme rapor süreleri 31.12.2022 tarihine kadar uzatılmakla birlikte ilgili tıbbi malzemelerin reçetesiz teminine 01.07.2022 tarihine kadar devam edilecektir. 01.07.2022 tarihi itibariyle söz konusu duyuru eki listede yer alan tıbbi malzemeler Sağlık Uygulama Tebliği hükümlerine uygun olarak düzenlenen hekim reçetesi karşılığında Kurumumuzla sözleşmeli merkezler/eczanelerden temin edilebilecektir.

Tüm ilgililere önemle duyurulur.

Meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ






 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
26 MAYIS SALI (ARİFE) NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

26 Mayıs Salı günü Ufuk Eczanesi nöbet hizmeti verecek olup ; İkbal Eczanesi (13:00-18:30) Tülay Eczanesi (13:00-18:30) Özkan Eczanesi (13:00-18:30) saatleri arasında yardımcı eczane olarak hizmet ver

 
 
 
2026 YILI SGK SÖZLEŞME DAĞITIMI

Değerli Meslektaşlarımız, SGK ile TEB arasında yapılan 2026 yılı SGK sözleşmeleri; 21 Nisan Salı günü, Bilecik İl Temsilciliğimizde saat 10:00 - 12:00 arası, Bozüyük Temsilciliğimizde saat 14:00 - 16:

 
 
 
RAMAZAN BAYRAMI NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

19 MART PERŞEMBE -- BELER ECZANESİ -- HAKAN ECZANESİ (13:00 - 18:00) -- TÜLAY ECZANESİ (13:00-18:00) 20 MART CUMA -- ÖZKAN ECZANESİ 21 MART CUMARTESİ -- ZEHRA ECZANESİ

 
 
 

Yorumlar


© 2018 Eskişehir Eczacı Odası Bilecik İl Temsilciliği

bottom of page