top of page

İLAÇ RAPORLARINDA E-RAPOR UYGULAMASINA İLİŞKİN SGK DUYURUSU HAKKINDA

  • Yazarın fotoğrafı: Bilecik İl Temsilciliği
    Bilecik İl Temsilciliği
  • 21 Oca 2019
  • 1 dakikada okunur

İlaç Raporlarında E-rapor Uygulamasına İlişkin SGK Duyurusu Hakkında

Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından bugün (18.01.2019) yayımlanan duyuru ile;

Kurumun ödeme kapsamındaki ilaçların kullanımı için gerekli sağlık raporlarının MEDULA sistemini kullanan tüm sağlık hizmeti sunucularında (2. ve 3. Basamak) 01 Kasım 2011tarihinden itibaren, Aile Hekimliklerinde ise 01 Ocak 2017 tarihinden itibaren “e-rapor” olarak çıkarılmasının zorunlu hale getirildiği “manuel (kağıt)” ilaç raporları kabul edilmediği;

Sistemsel alt yapı eksikliği nedeniyle “e-rapor” olarak çıkarılmasının zorunlu olmadığı sağlık hizmeti sunucularınca 01 Şubat 2019 tarihinden itibaren düzenlenen “manuel (kağıt)” ilaç raporlarının, sistemsel alt yapı çalışmalarının tamamlanması nedeniyle Kurumca kabul edilmeyeceği, bu tarihten itibaren tüm sağlık hizmeti sunucularında ilaç sağlık raporlarının “e-rapor” olarak düzenlenmesi gerektiği, bu tarihten önce düzenlenen “manuel (kağıt)” ilaç raporlarının süresi sonuna kadar geçerli olacağı;

Ayrıca tüm sağlık hizmeti sunucularınca “e-rapor” olarak çıkarılan ilaç sağlık raporlarının 01 Mart 2019 tarihinden itibaren Güvenli Elektronik İmza ile imzalanmış olması zorunlu olduğu; güvenli Elektronik İmza ile imzalanmayan e-raporların sistemden çıkarılmasına izin verilmeyeceği; hasta mağduriyetlerinin yaşanmaması için tüm sağlık hizmeti sunucularınca gereken önlemin alınması gerektiği bildirilmektedir.

Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ

 
 
 

Son Yazılar

Hepsini Gör
26 MAYIS SALI (ARİFE) NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

26 Mayıs Salı günü Ufuk Eczanesi nöbet hizmeti verecek olup ; İkbal Eczanesi (13:00-18:30) Tülay Eczanesi (13:00-18:30) Özkan Eczanesi (13:00-18:30) saatleri arasında yardımcı eczane olarak hizmet ver

 
 
 
2026 YILI SGK SÖZLEŞME DAĞITIMI

Değerli Meslektaşlarımız, SGK ile TEB arasında yapılan 2026 yılı SGK sözleşmeleri; 21 Nisan Salı günü, Bilecik İl Temsilciliğimizde saat 10:00 - 12:00 arası, Bozüyük Temsilciliğimizde saat 14:00 - 16:

 
 
 
RAMAZAN BAYRAMI NÖBETÇİ ECZANELERİMİZ

19 MART PERŞEMBE -- BELER ECZANESİ -- HAKAN ECZANESİ (13:00 - 18:00) -- TÜLAY ECZANESİ (13:00-18:00) 20 MART CUMA -- ÖZKAN ECZANESİ 21 MART CUMARTESİ -- ZEHRA ECZANESİ

 
 
 

Yorumlar


© 2018 Eskişehir Eczacı Odası Bilecik İl Temsilciliği

bottom of page